Uitgelicht

Verkiesbare leden GROENLINKS 2018

Gemeenteraadsverkiezingen 2018: Door de bomen het bos weer zien!

Op woensdag 21 maart 2018 vinden de gemeenteraadsverkiezingen weer plaats. Uiteraard doet ook GroenLinks Ooststellingwerf weer mee! In de Algemene Ledenvergadering van 13 november 2017 zijn de kandidatenlijst en het verkiezingsprogramma vastgesteld. Nieuwsgierig? Lees dan snel verder.

Verkiezingsprogramma 2018 - 2022: Door de bomen het bos weer zien

Een schone gemeente. Voor jou, met jou! Een gemeente waarin openheid, respect en aandacht hoog in het vaandel staan. Waar ieder kind zijn dromen kan najagen. Waar we zuinig zijn op landschap en natuur. Waar de sterke schouders de zwakke ondersteunen. We willen een gemeente waarin het leven kleur krijgt op allerlei manieren.

Onder 'Meer lezen' vind je het volledige verkiezingsprogramma.

De kandidatenlijst

Het is een evenwichtige mix geworden van nieuw en al bekend, jong en ouder, man en vrouw, wonend in diverse dorpen verspreid over de gemeente. Onze nieuwe lijsttrekker is Henk Vos.

Benieuwd op wie je kunt stemmen op 21 maart? Onder het tabblad 'Mensen' vind je informatie over de kandidaten, de huidige fractie en het bestuur.